Burgonyás-fokhagymás párna

2014.01.21. 18:31 urbine75

Hozzávalók:

  • 4 dl víz
  • 2 tk. só
  • 2 ek.cukor
  • 3 ek. tejpor
  • 4 dkg olvasztott margarin
  • 5 dkg burgonyapehely
  • 55 dkg liszt
  • 1 cs. szárított élesztő

Bedagasztjuk, kelesztjük. Én kenyérsütő gépbe raktam a hozzávalókat ebben a sorrendben, s a dagasztóprogram
meg is kelesztette. Kinyújtottam kb. 40x40 cm-es négyzetre, felvágtam 5x10 cm-es téglalapokra. Fokhagymás olvasztott margarinnal megkentem, majd félbehajtva tepsibe rakosgattam. Tetejüket is margarinnal kentem le és megszórtam szezámmaggal.

burgonyás.jpg

Címkék: sós aprósütemények falatkák

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr895072272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása