Ombre torta

2014.01.21. 18:17 urbine75

4 piskótalapot sütünk.
Laponként 2 tojás fehérjét habbá verünk 2 ek. cukorral, hozzáadjuk a sárgákat, belekeverünk 2 ek. lisztet, késhegynyi szódabikarbónát, s ételfestékkel színezzük. Sütőpapírral bélelt 26 cm-es tortaformában kisütjük. 
A gesztenyetorta krémjével töltöttem meg. A tetejére és az oldalára nagyon vékony réteget kentem. A díszítéshez vajkrémet használtam: 25 dkg margarint kikevertem 50 dkg porcukorral, majd 4 felé osztottam. A rózsaszín árnyalataival színeztem.

torta.jpg

torta1.jpg

Címkék: sütemények desszertek torták

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr15773862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása